Kaksi Perspiranttia

5.7.2014

Siskot, miksei veljetkin! Pysäyttäkää painokoneet! Lopettakaa kaikki mitä olitte tekemässä! Unohtakaa arjen murheet! Iloitkaa ja kuulkaa! Tä...

Siskot, miksei veljetkin! Pysäyttäkää painokoneet! Lopettakaa kaikki mitä olitte tekemässä! Unohtakaa arjen murheet! Iloitkaa ja kuulkaa! Tämän kesän kuumin pläjäys saapuu 25.7! Khyllä!

Minun uusi Mikael Persbrandtini, Mads Mikkelsen, ja minun vanha Mikael Persbrandtini, Mikael Persbrandt, nuo Tanskan ja Ruotsin... ääh hitto: maailman kuumimmat viiskymppiset ovat samassa leffassa tämän kuun lopulla ensi-iltansa saavassa The Salvation -leffassa. Wa-daaap?!

Voi olla, että se on ihan skeidaa, tai sitten ei – nuo länkkärit ei oo yleensä ollut ihan just mun ensimmäisiä valintoja – mutta ketä kiinnostaa, siinä on mun molemmat Perspirantit! Siitä tulee legen... wait for it.. daarista!

Tiedän tiedän, et pysy housuissasi enää. Maailmasi mullistui ja kaikki muu tuntuu nyt turhalta. Nälänhätä, sodat, ilmaston lämpenemiset, kaikki. Sama juttu: Olin tippua tuolilta eilen leffassa, kun kyseisen leffan traileri pötköhti tulille. Pieni ilon kiljahdus saattoi päästä.

Omg (anteeksi teini-ilmaus, mutta teiniltä tässä tuntuukin), mä oon nii-ii-iii-iiii-ii-iii-i-iii...



...iii-ii-ii-iii-iiiin siellä.

You Might Also Like

0 comments

Hae