Rooma baby yeah!

2.7.2014

Nyt kun tämä raskaus on julki, mun piti vihdoin päästä valittamaan  kertomaan täällä, kuinka kamalan ankeat olot mulla on ollut väsymyksine...

Nyt kun tämä raskaus on julki, mun piti vihdoin päästä valittamaan kertomaan täällä, kuinka kamalan ankeat olot mulla on ollut väsymyksineen kaikkineen viimeiset pari-kolme kuukautta. Kuinka mä olen ollut ihan ankean synkeä ja ahdistunut, koska en ole voinut muuta kuin nukkua ja itkeä ja voida pahoin. Mutta nyt ei pysty, koska LENTOLIPUT HOMMATTU KOKO PERHEELLE ROOMAAN! (caps lock pois) Bujaaah!

Vähän tuossa taannoin kyrsi paikallaan olo ja kotikaupungissa möllöttäminen. Omat seudut ärsytti kuin pientä vihaista chihua, ja kaikki, mitä täällä näkyi ja oli, tuntui tylsältä ja turhalta. Tosin ne alkuraskauden oireet saattoivat ankeuttaa turhautumista entisestään. 
Lisäksi pelkästä matkanhausta tuli jo oma stressinsä. Joka päivä koneella näpyttelemässä päivämääriä, kohteita, hotelleja – se muuten puuttuu vielä – ja lentoja: "Ääh, miksi tän vaihdon odotusaika on kymmenen tuntia, miksi tää hinta pompsahti, miksi tää lähtee jo kuudelta aamulla, krääh!" Mutta. Sitten löytyi edullinen, suora ja vielä... wait for it... Finnairin lento! Nyt ei tarvi enää ankeilla, koska kohta alkaa miehen loma ja tässä kuussa lähdetään Italiaan! 

ROOMA BABY YEAH!

Ei kiitos hetkeen näiden tuijottelua...

You Might Also Like

4 comments

Hae