Rauta kuumana

11.9.2014

Tässä kun on tullut kerrottua aiemminkin näistä mun tähtihetkistäni , niin tapahtuipa tänään taas. Olin viemässä lasta puistoon, kun vanha...

Tässä kun on tullut kerrottua aiemminkin näistä mun tähtihetkistäni, niin tapahtuipa tänään taas.

Olin viemässä lasta puistoon, kun vanha tuttuni, jota olen nähnyt viimeksi yli kymmenen vuotta sitten, sattui tulemaan oman lapsensa kanssa samaan aikaan mestoille. Vaihdettiin siinä ohimennen ne perus "ai sunkin lapsi käy täällä" -jutut, minkä jatkeeksi tuttu teki havainnon vauvamahastani: "Ja teille on tulossa näemmä toinenkin lapsi?"

Vähempikin olisi varmasti riittänyt vastaukseksi, mutta yksinkertaisen "kyllä" tai "joo" -vastauksen sijaan tokaisin: "Joo! Kato pitää takoa, kun rauta on kuuma!".

... 

Sepäs oli... erikoinen sanavalinta siinä yhteydessä. "– Viehättävä ilmaisu", taisi vanha tuttuni vastata.

This is where the magic happens. 


You Might Also Like

5 comments

Hae