Orange is the new black

9.10.2014

Mulla on ollut hiuksissani teininä kaikki maailman värit violetista mustaan, kunnes vanhempana (ja viisaampana?) jättäydyin pitkäksi aikaa v...

Mulla on ollut hiuksissani teininä kaikki maailman värit violetista mustaan, kunnes vanhempana (ja viisaampana?) jättäydyin pitkäksi aikaa vaaleaksi. Eri sävyisiä blondeja – kylmempiä ja lämpimämpiä, surffiraidoilla ja ilman – on ollut jo lähes kymmenen vuotta.

Sitten tänään, ehkä syksyn ja jonkin tilapäisen mielenhäiriön sanelemana, kampaajalta lähdettiin – titti-di-dii – oranssilla tukalla! Tai mikä lie kupari. En tiedä, mutta vitsi että oli kivaa! Ja mieskin huomasi kerrankin, että olen käynyt tuhlaamassa satasen päähäni. 

Meillä on suvussa punapigmenttiä – ukkini oli aivan porkkanapää, ja mullakin taittuu ihonväri ja tukka helposti siihen suuntaan – joten ihan kaukaa haettu ei tämä väri ole.

Kuvassa väri näyttää pikkasen karkkisemmalta ja oranssimmalta kuin luonnossa.


Oranssi on siis uusi musta – tai mun tapauksessa uusi blondi. Koska Game of Thrones ja pohjoisen punakat naiset. Ja koska kaikkea pitää kokeilla (paitsi omaa sisarusta, kuten Game of Thronesissa). Joo, olen katsonut juuri kaikki neljä kautta putkeen ja oon ihan siinä maailmassa, sori. Luulenkin, että se on saattanut vaikuttaa mun punahaluun alitajuntaisesti.

Itseni tuntien saatan haluta ensi kerralla taas sen tutun ja turvallisen vaalean, mutta onneksi se ei ole iso homma. Rakas luottokampaajanikin tuntee mut jo niin hyvin, että tämä väri on tosi miedolla sävytteellä laitettu, jotta takaisin muuttaminen ei ole vaikeaa. Kokeillaan nyt muutama viikko eloa syksyyn sopivalla punakalla, ja katsotaan sitten, että mitäs sitten.

Tässä mä oon tosi semmonen hehkeä ja hauskanen lifestyle-ihanuus:

Not.


You Might Also Like

13 comments

  1. Valtavan nätti väri. Kerrassaan upea!

    VastaaPoista
  2. Upea väri ja sopii sulle hienosti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, onhan tuota punasuuttaa suvussa ja vähän mussakin, että hyvä jos sopii! :)

      Poista
  3. Ihan uskomattoman kaunis!
    Minä olen myös useasti tuollaista oranssia miettinyt..en vaan ole vielä uskaltanut..
    Olen yleensä vaalea,nyt vaaleanruskea ja ehkä vauvan syntymän jälkeen oranssi??
    Mutta sinulle sopii tosi,tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Otat vaan nyt rohkeesti kampaajaan yhteyttä paat värjäten! Saa sen sitte pois ;)

      Poista
  4. Ihanat kuvat ja väri sopii sulle tosi hyvin! :)

    Mun blogissa on sulle "tunnustus". :)
    http://aaltoi.blogspot.fi/2014/10/taman-hetken-lemppariblogit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja kiitos myös tunnustuksesta! Hauska tuo "Asialliset"-otsake. Must mä oon aina tosi epäasiallinen urpo! Haha! :D

      Poista

Hae