Kymmenen vuoden Facebook-profiilikuvat

9.5.2017

Ei, en kestä. Menin vahingossa katsomaan vanhoja profiilikuviani. Olen piilottanut kaikkein vanhimmat muilta, mutta jättänyt ne sinne – IHAN...

Ei, en kestä. Menin vahingossa katsomaan vanhoja profiilikuviani. Olen piilottanut kaikkein vanhimmat muilta, mutta jättänyt ne sinne – IHAN VAAN ETTÄ NE OLISI IHANA SITTEN LÖYTÄÄ NÄIN KYMMENEN VUODEN PÄÄSTÄ.

Nyt aion esitellä ne teille. Jokaiselta vuodelta (noin) yksi. Omg...

Fb-profiilikuva vuodelta 2007:


Helmet, jättimäiset neliöaurinkolasit ja perusmökötys. Tyylillä sisään Facebookiin. Tai naamakirjaan, kuten me tuolloin hauskasti sanoimme.

Muistaakseni tätä ennen on ollut yksi kuva, missä poltin tupakkaa. Sen ajattelin pian aika noloksi ja poistin. Ja arvatkaa mitä! Lopetin muuten röökaamisen 2007!

Tässä niin ikään Fb:stä löytämäni kuva alkukesästä 2007, mikä on viimeiseltä illalta röökimuijana:



Vuosi 2008:



Vuonna 2008 tiesin jo, ettei tämänkaltainen touhu ole kestävää ja kehitin Recycle Womanin! Jos siis olette ihmetelleet mikä mun alteregoni on, niin tämä.

Oikeasti tämä oli meidän ravintolan halloween-juhlat. Mulla on muuten vieläkin tuo kahvisäkki tallella. Vois tehdä comebackin. NYT JOS KOSKAAN HÄNTÄ TARVITSEMME!


Vuosi 2009:



Tässä olin erihauskalla tuulella leulkaupassa. Miksi olin siellä? En tiedä. Mutta tämä hassutus ei suinkaan jäänyt tähän. Valitettavasti...

Tuli joulu:

Tuli uusivuosi:

Tuli valmistuminen:

Ja sitten se luoja paratkoon loppui.

MAD PHOTOSHOPSKILLZ JO SILLOIN.


Vuosi 2010:



Tämä on juhannukselta 2010. Kuten kuvasta näkyy, oikein mukavan vähäluminen oli sekin jussi. 2017 minä haluaisi sanoa 2010 minulle, että laita kiltti se suu kiinni.


Vuosi 2011:



Aawwsis. Muina morsiammina siinä.

Ja hei! Tässä tapahtui juhannuksen 2010 ja marraskuun 2011 välissä sellainen +10 kiloa! Ihanaa!


Vuosi 2012:



Ja sitten ei oltukaan enää morsiamia, vaan vaimoja. Kuten kuvasta välittyy. Tunnelmat.

Kuva on otettu loppuvuonna 2011 häämatkaltamme. Tällä reissulla minulta kysyttiin tulivuori Etnalla, olenko raskaana. EN OLLUT. Melko rohkea paikka kysästä.


Vuosi 2013:



Se on 2013 ja tässä välissä sitten ehdin jo ollakin raskaana. Tässä olemme Tukholmassa. Olin aloittanut bloggaamisen muutama kuukausi sitten ja kädestä minua pitelee noin kahdeksankuinen käppänänpentu.


Vuosi 2014:



Hetkinen! Miten tästä on jo näin monta vuotta! Tämä kuva on mulla vieläkin Instagramin profiilissa! Olin juuri ostanut hatun ja lähdössä Roomaan! 


Vuosi 2015:



Vuonna 2015 olen ilmeisesti syönyt mämmiä. Siinäpä ne kaikki muistikuvat. Liittynee kuopuksen vauvavuoteen.


Vuosi 2016:



No tämä on tämä täältäkin tuttu kuva! Ruissalosta treffeiltä.


Vuosi 2017:



Ja juuri sunnuntaina päivittämäni uusi profiilikuva!

Aika paljon kehittyneempää teknologiaa ja hieman laadukkaampaa kuvaa näyttäsi olevan viimevuosien kuvissa. Muijasta en sano mitään.

Mutta arvatkaa mitä! Tämä on haaste! VAADIN jokaista esittelemään vanhat profiilikuvansa! Nyt on 2017 ja aika moni on ehtinyt olla just sen 10 vuotta jo Facebookissa!

Anna palaa! #profiilikuvahaaste 

Voit myös tägää mut somessa, niin löydän kaikkien luo!

You Might Also Like

32 comments

  1. Mahtava haaste! :D Pitänee harkita ja katsoa, pystyykö tuohon osallistumaan.. :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pystyt tietty! Muista tägätä mut ja #profiilikuvahaaste, niin löydän! <3

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Minä olen näemmä päätynyt rakeisista pokkarikuvista, järjestelmäkameralla kuvattujen kuvien kautta ylifiltteröityihin instagramselfieihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Ihanaa! Vitsi kun ei voinut ottaa kaikkia, mullaki ois ollu vaikka mitä muitakin "teoksia".

      Poista
  4. Tartuin heti. Hulvaton. Hyvä idea. Ai että. Kuinkakohan synkältä näyttää kymmenen vuoden päästä?

    VastaaPoista
  5. Ihan mahtava! Mut kuitenkin kauhee haaste, apuaaa, teen tän silti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TEE TEE TEE! :D Ja muista tägää mut ja laittaa #profiilikuvahaaste niin löydän ne ja saadaan kaikki samaan syssyyn! JEE!

      Poista
  6. Noni hei, olin jo ihan menossa kerrankin ajoissa nukkumaan! Ei sitten pystynytkään vaan: http://www.ajastaika.com/2017/05/yhdeksan-vuoden-somenaamat/ :) Mahtava haaste, täytyypi muistaa palata tänne kommenttilootaan kuikuilemaan muiden linkkejä. Koska nyt ihan oikeasti pakko painua pehkuihin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JES! Kävin kattoo! Haha! Ihan parasta! Siitä tietää et haaste on onnistunut, kun siihen tarttuneiden jutut on parempia kuin omat! :D

      Poista
  7. Haasteeseen vastattu! :)

    http://hupsistarallaa.blogspot.fi/2017/05/kymmenen-vuoden-facebook-profiilikuvia.html

    VastaaPoista
  8. Sinä vain kaunistut vuosi vuodelta! Hauska haaste, harkitsen osallistumista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ny <3

      Älä harkitse enää – osallistu! :D

      Poista
  9. Mäkin kokosin omani, vaikka nynnynä oon päivittänyt sinne aika sovinnaisia kuvia. :)
    tällaisen postauksen

    VastaaPoista
  10. Tää oli mainio! Kiitos hyvistä nauruista - niitä sain sun photoshopeista ja omista kuvista :D

    VastaaPoista
  11. Mä tein kans! :D
    http://www.puutalobaby.fi/profiilikuvahaaste/

    VastaaPoista
  12. No oli ihan pakko! :D

    http://www.annueblogi.com/2017/05/kymmenen-vuoden-facebook-profiilikuvat.html

    VastaaPoista
  13. Niin hyvä idea, että oli pakko tehdä itse sama postaus. 😂
    En ollut katsonut tyyliin viiteen vuoteen mun profiilikuvia, joten voi fuck mitä siellä oli. 😂😂

    http://urbaaniisa.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  14. Kiitos ideasta, näitä oli ihan mahtavaa katsoa! :) Ja totta kai oli pakko tehdä oma versio: http://optimismiajaenergiaa.bellablogit.fi/2017/05/13/ennatysmaara-facebookin-profiilikuvia/

    VastaaPoista
  15. Kiva idea! Tykkään niin paljon katsoa valokuvia. Omia sekä muiden. Tietenkin lähdin mukaan haasteeseen!
    http://kiljustenblogi.blogspot.fi/2017/05/profiilikuvahaaste.html

    VastaaPoista
  16. Tää on ihan helmi! Oon nyt muutamat näitä lukenut ja pakko se on itsekin toteuttaa vaikka kuvia ei ihan tuolta -07 lähtien löydykään. Ehkä lisään mukaan vielä IRC-Galleria-ajan kuvia höysteeksi niin päästään kymmenen vuoden taakse ;)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
  17. Tehty mutta kymmenen vuoden matkakuvista. https://matkallalahelletaikauas.wordpress.com/2017/05/14/profiilikuvia-10-vuoden-ajalta/

    VastaaPoista
  18. Tätä oli huippuhauska lukea ja tehdä, en malttanut olla osallistumatta minäkin :D http://www.rantapallo.fi/totravelistolive/2017/05/15/facebookin-profiilikuvat-esittelyssa-profiilikuvahaaste/

    VastaaPoista
  19. Minä kanssa! :)

    http://viivyvierellain.blogspot.fi/2017/05/10v-facebookissa-profiilikuvahaaste.html

    VastaaPoista
  20. Tää oli kyllä hyvä! Nyt sain jopa itsekin aikaiseksi osallistua :)

    VastaaPoista
  21. Haaste bongattu muualta mutta löytyihän se sylttytehdaskin. Ja kun noita sinun kuviasi katson, niin pakko todeta se, mikä postauksessanikin - tylsä olen;) Postaus tässä http://www.ladyofthemess.fi/2017/06/kuvamuistoja-10-vuoden-profiilikuvat.html - ja kiitoksetkin siellä lopussa. Tägitkin tulee tuota pikaa;)

    VastaaPoista

Hae